5.09.2017

Tomek Łebski: Tom 1-4

No dzień dobry,minęły wakacje to czas coś napisać
Nie zbyt czytałam w ten okres tylko jakieś pamiętniki 12-latków i tym podobne więc postanowiłam coś powiedzieć  o tej serii

No więc tak: Książki opowiadają o 11-letnim chłopcu Tomku Łebskim który pisze swój dziennik,pamiętnik (nie ważne jaka nazwa) i pisze tam o swoich przeżyciach w szkole,w domu,na koncercie,na festynach. Lubi wafelki z karmelem, zespół 3paczka, Asie z klasy oraz rysowanie. Nie lubi swojej siostry Danki,Marka z klasy oraz szkoły. Ma swojego najlepszego przyjaciela Darka i z nim oraz z Norbertem tworzy zespół Pzombie.

Książka jest bardzo dziecięca,co chyba jest to oczywiste,ale jest fajna. Lubię to.

Tomów jest ponad 10,jestem dopiero na 5 i jest wciąż ciekawe. Fajne są te specjalne dodatki w książce, np. Jak zrobić tostowe obrazki albo spraw by robak zaczął się ruszać.
Ciekawi mnie czy będzie aż tyle tomów że Tomek będzie dorastał i jego wyobraznia sie zmieni  i tak dalej.
Nie wiem co dodać,podoba mi się i w sumie polecam jak ktoś też lubi ,,Dziennik Cwaniaczka''
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz