30.05.2017

Akademia Dobra I Zła

,,1. Zło atakuje. Dobro się broni
2. Zło karze. Dobro wybacza.
3. Zło rani. Dobro pomaga.
4. Zło bierze. Dobro daje.
5. Zło nienawidzi. Dobro kocha.''
Książka opowiada o dwóch przyjaciółkach Sophia i Agata,które są kompletnie przeciwne, jedna woli być sama oraz woli brud  a druga kocha wszystko co różowe i czyste.Tego roku, dowiedzą się dokąd trafiają po skończeniu trzynastu lat wszystkie zaginione dzieci. Do legendarnej Akademi Dobra i Zła, w której zwyczajni chłopcy i zwykłe dziewczynki są szkolone by zostać albo bajkowymi bohaterami, albo wielkimi złoczyńcami. Sophie,całe dotychczasowe życie marzyła żeby zostać już porwaną i trafić do zaczarowanego świata.Wie, że ma szansę dostać się do szkoły Dobra i w efekcie zostać księżniczką z bajek. Z kolei Agatha, myśli, że trafi do szkoły Zła. Tymczasem staje się zupełnie inaczej...
Daję wszystkie okładki tomów,ponieważ szczerze wątpie,żeby były opinie następnych części.
Tak więc, książka była dobra. Zaczęłam czytać trochę stron w kilka dni a weekend skończyłam.Naprawdę dobra,a le już druga to straszna nuda, serio. Jak próbowałam czytać to coś mi przerywało i odkładałam.Pierwsza część jest świetna,ma sporo akcji dużo sie dzieje,ale druga to...no.
Nie wiem co dodać tak szczerze. Bohaterowie trochę mnie zaczęli irytować,ale nie aż tak bardzo.
To na koniec: Bardzo polecam pierwszą część.
i pa.
-Pozdrawia Paulina,do następnego wpisu papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz