1.02.2017

Girl Online 1 & 2



(Uwaga! Mogą być spoilery!)
Następną książką,a właściwie książkami będzie seria ,,Girl Online'' autorki Zoe Sugg.

Cała historia opowiada o dziewczynie zwanej Penny Porter. Penny pod nickiem ,,Girl Online'' prowadzi bloga w którym wylewa swoje uczucia,myśli,pisze o swoim życiu i o swoim ataku paniki przez nieszczęśliwy wypadek,który komplikuje jej wszystko.

W pierwszej części sprawy osobiste Penny przybierają zły obrót,dlatego przez nagłą rzecz rodzice zabierają ją na święta do Nowego Jorku.Tam spotyka przystojnego gitarzystę ,zwanego Noah,w którym zaczyna się Penny zakochiwać i wszystko opisuje na swoim blogu.
Ale Noah ma też swój sekret który może ujawnić tożsamość Girl Online.
  W drugiej części Noah zaprasza ją na europejską trasę koncertową,dzięki której Penny może więcej spędzić czasu z swoim chłopakiem.Okazuje się ze wyobrażenia Penny legną w gruzach przez wkurzającego kolegę zespołu,problematycznych fanek i zapełnionego grafiku. Penny też zaczyna tęsknić za swoim miastem,za przyjaciółmi,za rodzicami.
Czy Penny jest stworzona by być w trasie? O tym dowiecie się czytając.



Opinia Pauliny:
Według mnie to tylko pierwsza część jest świetna.Nie powiem że druga nie,ale nie zainteresowało mnie bardzo i mogę tylko powiedzieć, że była dobra. Na początku powiem coś o pierwszej. Fabuła jest miła,można się pośmiać w niektórych momentach i jest przyjemna w czytaniu.Fajnie też że okładka jest gruba,bo lepiej się czyta. To teraz o drugiej.Tak samo z okładką,też lepiej się czyta. W tej części jest jakby ,,prześladowca'' i to kim on jest można się spodziewać przy dwóch postaciach,czyli albo to ta osoba albo ta. W całej serii podoba mi się wątek o Elliocie i o jego orientacji,ponieważ nie widziałam żeby jakaś książka zrobiła furore z takim wątkiem. 17 Listopada 2016 roku powstała trzecia część tej serii,z czego jestem niezmiernie ucieszona i mam nadzieje,że jest lepsza od drugiej,i może nawet od pierwszej,ale narazie trzeba czekać na polskie wydanie.

Także na koniec powiem tylko,że polecam obie te książki :]

Opinia Dominiki:
Według mnie  obie części są bardzo wciągające.W pierwszej części jest mi szkoda Penny  po tym jak ludzie sie dowiedzieli kim ona jest. W drugim  ciekawa jest historia Elliota i jego wybranka :).Szkoda mi jest Noah , że się tak zachował ale nie mnie ocenić sami to oceńcie.Mimo paru smutnych i przykrych scen to nadal uważam że jest warta przeczytania.Oczywiście czekam na trzeci tomik tej serii i na dalsze przygody Penny Elliota i innych. :)
Pozdrawiamy Dominika i Paulina!
-Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz