8.05.2017

Hopeless


Kolejną książką będzie ,,Hopeless'' od Collen Hoover.

Historia opowiada o siedemnastoletniej dziewczynie Sky,która spotyka na swojej drodze chłopaka Deana Holdera Chłopak ma złą reputacje u ludzi ,ale wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. Przy jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ale ożywają wspomnienia, o których jednak wolałaby zapomnieć. Dziewczyna wie że on znaczy jedno: kłopoty,ale Dean chce wiedzieć o niej jak najwięcej. Kiedy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky się zmienia.


Opinia Pauliny:
Cieszę sie,że mogę ją zrecenzjować. Książka może ma bohaterkę typu Mary Sue,ale przez to nie da się porzucić czytania tego. Okładkę ma bardzo ładną i trochę przez to chciałam to przeczytać. Na początku nie wiedziałam że taka książka może mnie wciągnąć i w sumie przeczytałam ją w jeden wieczór i w jeden poranek. Też nie wiedziałam,że ma wzruszającą historie,po prostu przez pewien moment się popłakałam. Tak bardzo chcę przeczytać ,,Losing Hope'',czyli te same postacie,ale z innej perspektywy, ale pewnie trochę czasu minie,aż będę mogła już przeczytać.Na podsumowanie : Osoby lubiące romans poleca się tę książke i nie przepadającym romanse po części też polecam.

Pozdrawiam Paulina
-Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz