1.04.2017

DJG #4 - Szukając Alaski


Głównym bohaterem jest Miles Halter, szesnastolatek pozbawiony przyjaciół, którego największą pasją jest zapamiętywanie ostatnich słów znanych ludzi. Miles  przenosi się do szkoły z internatem Culver Creek w Alabamie. Zostaje współlokatorem Chipa Martina - "Pułkownika", który nadaje mu ksywkę "Klucha". Dzięki niemu zostaje przyjęty do paczki najbardziej zbuntowanych przedstawicieli szkoły. Tam poznaje Alaskę Young, intrygującą i piękną dziewczynę, o magnetycznej osobowości, wielbicielkę książek ,papierosów   w której zakochuje się  i odtąd jego życie całkowicie się zmienia.Wraz z nią i resztą jej paczki – Pułkownikiem, Takumim i Larą, Miles pozna uroki młodości, których do tej pory nie zaznał. Nadchodzi czas pierwszych razów, szaleństw i wojny wypowiedzianej bogatej części uczniowskiej społeczności.

Teoretycznie zachciało mi się płakać w połowie książki
Praktycznie mi już ZASPOILEROWANO,[J.W. Jeśli to kiedyś przeczytasz to tak ,to do ciebie] więc nie popłakałam.
Od początku książki widzimy jakieś ,,100 dni do końca'' itd.  Nie wiadomo o co chodzi,ale potem już zrozumiecie.I przez to albo będziecie wrażliwi jak ja.
Albo i nie,nie ja decyduje
Ogólnie historia jest świetna,niestety minęło trochę czasu i zapomniałam kilku wątków,ale  w sumie to nie ważne.
Wszystkie opowieści Johna są świetne i życiowe 
Więc polecam wszystko od niego (oprócz 19 razy Katherine,ale powód dlaczego to niebawem)
To tyle :>
-Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz