8.03.2017

33 Dni Prawdy


Następną książką jest ,,33 dni prawdy'' od Thomasa Arnolda.
Historia opowiada od momentu ,kiedy mieszkanka spokojnego osiedla Dona Jonson wraca do domu i paraliżuje ją strach,który budzi demona przeszłości.Rozpoznając za oknem sylwetkę mężczyzny, barykaduje się i próbuje wezwać pomoc.
Po kilku dniach policja znajduje jej martwe ciało w wannie. Jedynym śladem tej zbrodni jest pewna fotografia , na której ta sama kobieta stoi w zakonnym habicie z dziećmi. Trop prowadzi do sierocińca, w którym pracowała przed wieloma laty.
W czasie trwania śledztwa giną kolejne osoby,co za tym idzie początkowa sprawa się komplikuje i wychodzą przerażające fakty. Dwoje detektywów z działu zabójstw James Adams i David Ross uświadamiają sobie że prawda została przed nimi ukryta bardzo głęboko, niż na początku sądzili.

Opinia Pauliny:
Przeczytałam tą książkę kilka miesięcy temu i mogę powiedzieć,że wciąż pamiętam dobrze fabułę. Książka mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła kiedy czytałam ostatnie strony. Fabuła jest niesamowita,uwielbiam takie tematy,o sierocińcach itp. Właściwie to thrillery i kryminały są moim ulubionym gatunkiem i może dlatego bardzo mi się podoba ta książka. Do tego powiem,że udało mi się kupić ten tytuł na spotkaniu autorskim i to z autografem, więc się ogromnie ciesze i z chęcią do niej powrócę. No to na koniec: Na pewno się spodoba osobom lubiącym klimaty o mordercach i o detektywach,więc polecam :}

Opinia Dominiki
jej się to nie spodobało,więc od niej nie ma :)
Pozdrawiamy  Paulina i ,,Dominika''
-Do Następnego Wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz