5.02.2017

Wypowiedz Jej Imię


Pomyślałam że fajnie będzie,, horror '' zrecenzjować.
Tak więc o to ,,Wypowiedz Jej Imię'' 

Książka została napisana przez Jamesa Dawsona.
Historia opowiada  jak w ekskluzywnej szkole dla dziewcząt Piper's Hall wieczorem w Halloween jedna z uczennic, Sadie opowiada swoim przyjaciołom o dziewczynie, która 50 lat temu popełniła samobójstwo w murach szkoły. Można ją wywołać jeśli o północy stanie się przed lustrem i pięć razy powie "Krwawa Mary". Trójka uczniów Bobbie, Naya i chłopak Caine (który nie powinien być w tej szkole) decydują,by spróbować wywołać ducha. Jednak potem się okazuje że krwawa mary to nie tylko legenda.

W sumie to nie przeraziłam się czytając to. Myślałam, że będzie straszniejsze,ale wcale takie nie było....No dobra motyw porwania i ta końcówka mnie lekko,ale tak lekko przeraziła.
Pomijając to że nie uznałam tego za horror, i tak ta książka jest świetna.Nawet nie wierząc w takie legendy mogłabym uwierzyć,hah. Uwielbiam książki w których trzeba rozwiązywać zagadki,tajemnice ,a ta się do nich zalicza. Wątek miłosny jest tu uroczy bardzo.
Kiedyś czytałam recenzje w której było napisane, że po przeczytaniu ta osoba teraz boi się iść do łazienki w nocy,ale to u mnie się nie sprawdziło (a szkoda). Dodam,że dobrze mi się po przeczytaniu spało.
Także  bardzo polecam tą książkę,i nie,nie przerazicie się :D (oprócz ludzi którzy są strachliwi,możliwe,że się przestraszą).
-Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz