19.04.2017

Sekret Julii



A o to przed wami kolejna część serii ,,Dotyku  Julii'' od autorki Tehereh Mefi, czyli ,,Sekret Julii''!!
   Tym razem nasza główna bohaterka Julia ucieka z Adamem z Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega,czyli do przystani dla dzieci z niezwykłymi darami.Dziewczyna myśli,że wreszcie są bezpieczni,ale niestety ta sielanka trwa bardzo krótko,ponieważ Julia dowiedziała się pewnego sekretu który może zniszczyć ich marzenia o szczęściu...

Opinia Pauliny: 
 Nie mam nic dobrego do napisania o tej książce. Nic mi się nie podobało,a od 50 rozdziału chciało mi się wymiotować. To wszystko było takie lepkie. Julia była, można mówiąc - żałosna,po prostu żałosna,a czemu? Ponieważ te jej niezdecydowanie było okropne i też obrzydziły mnie momenty z Warnerem. Z szczerością powiem że nienawidzę Warnera i jeszcze nie wiem czemu fani wolą jego niż Adama ,którego bardzo nie lubią. Jeszcze mogę tylko powiedzieć,że dobrą postacią jest Kenji, i tyle. Na pewno przeczytam trzecią część,bo chcę zobaczyć czy też to jest takie jak druga część czy lepsze.I chcę poznać powód nienawiści do Adama. No cóż,może wam coś dobrego napisze Dominika,bo ja z całym sercem nie polecam tej książki.

Opinia Dominiki:
Nie mam niczego do napisania. Według mnie,ta książka po ok 40 rozdziale staje się nudna,więc Paulina się pomyliła i jednak ja też nie polecam. 

Pozdrawiamy Dominika i Paulina
-Do następnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz